هلال دوستی


هلال دوستی


آيت الله ايماني: ضرورت رفع مظلوميت شهداي امدادگر احساس مي شود

كه ضرورت رفع اين مظلوميت احساس مي شود.
به گزارش پايگاه خبري نخستين كنگره 476 شهيد امدادگر كشور، آيت الله اسدالله ايماني در ديدار مسئولان برگزاري اين كنگره، دكتر توكلي دبير كنگره و دكتر ابراهيمي رئيس كميته اجرايي و هيئت برگزاري كنگره در شيراز افزود: هر كاري كه براي شهدا انجام مي شود در واقع براي خودمان انجام مي دهيم و بازگشت آن به خودمان است كه با اين ارتباط شايستگي و لياقت بهره مند شدن از عنايات الهي را برخود ايجاد مي كنيم.
وي ادامه داد: نظام و انقلاب اسلامي براي تمام شهدا و ايثارگراني كه در راه آرمان مقدس اسلام فداكاري كردند اعتبار و ارزش قائل است و حرمت آنان را دارد.
وي با بيان اينكه نوع شهادت امدادگر مظلومانه ترين نوع شهادت است، اظهار داشت: رزمندگان جبهه هاي نبرد سلاح به دوش دارند و در مقابل دشمن ايستاده اند اما امدادگران براي نجات مجروحان و مصدومان حادثه مي روند و سلاح به دوش نبوده اند چون براي جنگ نرفته اند.
آيت الله ايماني ادامه داد: در عين حال شهادت قريب به 500 امدادگر هلال احمر در دوران دفاع مقدس نشان از خباثت دشمن است چرا كه آنان براي حمايت و كمك رساني به مجروحان رفته و شهيد شده اند و دشمن مقررات بين المللي را در باب امدادگران به اجرا در نياورده است.
وي افزود: اميد است بتوان بخشي از عظمت شهداي امدادگر را جبران نمود.
امام جمعه شيراز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي فرموده اند زنده نگه داشتن ياد شهدا كمتر از خود شهادت نيست و من اميدوارم كه كنگره يادبود اين شهيدان عزيز در بهترين نحو انجام شود.
وي افزود: بنده از سعي و اهتمام تمامي مسئولان برپايي اينگونه مجالس كه ياد و خاطره شهداي عزيز امدادگر را زنده كند تشكر مي كنم.
شايان ذكر است؛ در ابتداي ديدار دكتر توكلي مشاور رئيس جمعيت در امور ايثارگران و دبير كنگره كشوري، گزارشي را از اقدامات صورت پذيرفته در جهت هر چه با شكوه برگزار شدن مراسم ارائه نمود.

/www.rcs.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی جاوری | برچسب:,<-PostCategory->